Głównym źródłem ruchu na witrynach www są wyszukiwarki internetowe, a pozycję dominującą wśród nich zajmuje w Polsce Google. Pozycja wsród wyników organicznych wyszukiwarki decyduje najczęściej o sukcesie prezentowanego w Internecie biznesu. W zależności od potrzeb biznesowych firmy oraz wyników audytu witryny, który przeprowadzamy w ramach umowy na początku współpracy, dobieramy indywidualną strategię pozycjonowania. Wyniki pracy są prezentowane w comiesięcznym raporcie.
Dla firmowych witryn produktowych rekomendujemy najczęściej model rozliczenia oparty o cząstkowe pozycje dzienne wybranych słów kluczowych. Dla sklepów internetowych polecamy rozliczanie za ruch, czyli unikalne wejścia przy uwzględnieniu parametrów jakości tego ruchu, takich jak współczynnik odrzuceń. W części przypadków optymalny będzie wariant łączący obie formy, bądź też stały ryczałt za konkretne, określone umową czynności.
Skontaktuj się z nami, by otrzymać bezpłatną ofertę dotyczącą Twojej witryny internetowej.
Przy realizacji projektów informatycznych jesteśmy idealnym wyborem z kilku powodów:
Uzyskaj poradę, odpowiedzi i rozwiązania zawsze, gdy tego potrzebujesz.